★★★★★
Review van Arjan
Heerlijke traditionele Italiaanse gerechten. De huisrecepten zijn uit Italië meegenomen door de eigenaren en op een mooie eenvoudige menukaart gezet. Wij hebben er gedineerd en genoten. Personeel is heel gastvrij. Wij komen zeker terug voor het terras, lunch of diner.
