★★★★★
Review van Esther
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Binnen ziet het er ook mooi en sfeervol uit. Vriendelijke servicegerichte bediening. Op het moment dat wij er waren, ws het restaurant net een paar weken open, het liep nog ietwat onwennig, maar zeker een aanrader!
